Monday 6 January 2014

Ny timeplan 1T

Hei dere 1T elever, og et godt nytt år til dere!

 

Som varslet i fjor har vi nå en ny timeplan for 1T kurset:

-          Tirsdager, 2. time (fysikkrom)

-          Onsdager, 5. time (12.10-12.55; fysikkrom)

-          Fredager, 2. time (fysikkrom)

 

Vi begynner onsdag i uka (dvs. at dere følger vanlige timeplanen i morgen).

 

Vi har nå tre timer i uka, og da vil jeg øke hastigheten litt, så at vi i gjennomsnittet har ca. 2 uker for hvert kapittel – og dette kommer også til å kreve økt innsats fra dere! J

 

Jobb videre med Kikora-oppgaver, og se på Campus Inkrement videoer og læreboka hvis dere vil sjekke noe mellom timene (eller send en epost til meg).

 

Det finnes fortsatt tre elever jeg ikke kan se på Kikora – prøv å logge dere på senest mulig, det er viktig så at jeg kan sende en melding til Kikora hvis dette ikke funker.

 

Gleder meg til onsdag!

 

Ha en fin ettermiddag,

David

 

 

No comments:

Post a Comment